KE UDARA

Kau Sakiti

Amir Masdi
SEGMEN TERKINI

MANIS SOKMO

10am - 3pm

Foto Rekaan Bilik Air Kecil Tapi Berdekorasi Setaraf Hotel 5 Bintang

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Bilik air korang kecil tapi nak merasa mandi ala-ala hotel 5 bintang? Kami boleh bantu! entri kami kali ini khas untuk kepada korang yang gemar buat dekorasi rumah dan yang suka mandi lama-lama. Kami akan kongsikan 37 keping foto bilik air yang kecil tapi bertaraf 5 bintang.

Jadi kalau korang yang selama ni idamkan bilik air yang mewah, tak perlu nak berangan duduk rumah besar dan keluarkan banyak duit check in hotel, kami bantu beri anda idea untuk buat renovation. Jom kita cuci mata kejap.

Kecil Tapi Macam Hotel

37 Foto Rekaan Bilik Air Kecil-4

37 Foto Rekaan Bilik Air Kecil-10

Hrrm, kalau diperhatikan, barang-barang dan peralatan yang digunakan rasanya boleh beli kat IKEA pun dah boleh dapat.

Harga pun taklah mahal sangat, tapi ada juga yang nampak macam mahal jadi korang kenalah belanja sikit. Kalau dah minat. apa pun boleh jadi kan?

Cantiknya!

37 Foto Rekaan Bilik Air Kecil-11

37 Foto Rekaan Bilik Air Kecil-13

37 Foto Rekaan Bilik Air Kecil-15

37 Foto Rekaan Bilik Air Kecil-16

37 Foto Rekaan Bilik Air Kecil-25

Pokok pangkalnya ia mengikut kreativiti seseorang tu, kalau dia kreatif beli barang-barang dari kedai 2 hengget pun boleh jadi macam bilik air hotel. Kalau tak kreatif ada bilik air besar dewan sekalipun, tak kemana.

Sumber: Oh Bulan

Terkini | Popular